29 Ekim 2010 Cuma

Kara Cuma

    Kabuslarla sote edilmiş buz gibi bir uykudan simsiyah bir sabaha çöl gibi bir ağızla uyandım. Fırtına bütün gece devam etti. Kahvaltı uzaktan el sallarken benim yorgun ve üşengeç bedenim ona hiç de hoş olmayan bir hareket çekiyor.
    Gitarist bulmam lazım ya da programı iptal etmem lazım. Örülen ağları kesecek bir bahçe makası gerek. Duş da yapmak lazım. Ne kadar soğuk bir cuma. Ne kadar koyu.
    Temizlik yapmak da lazım ayrıca. Kış uykusuna da yatabilmeli insan madem iphone yapabiliyor. Bir pause tuşu arıyorum yaza kadar basmak için. Ya da bir kafa ayar vidası vücudumda bulunmalı. "Return tusuyla programdan cik". Varsa da ben bulamıyorum.
    Kahvaltı yapmak lazım bu kara cumada.
    Bir şeyler yemek.
    Ve de bir gitarist bulmam lazım.
    Uyusam ya yaza kadar.......
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler